Před několika dny se objevila na Indie Retro News zpráva, že Brick Nash pracuje na vylepšené verzi bojovky ‚Final Fight‘, kterou v roce 1991 vypustil do světa U.S. Gold pro Amigu.
Jedná se o hru, která je i dnes v Amiga komunitě považována za ne tak úplně skvělou. Zde je jen několik příkladů (odkaz) – „Skutečný arkádový hit, který se na Amize stal opravdovým propadákem“ a „Tohle postihl v podstatě stejný osud, jako port Street Fighter II pro Amigu. Hry z CPS1 byly prostě na Amigu převedeny opravdu špatně“.
Zatímco vylepšená verze zatím vypadá mnohem lépe, než původní verze pro Amigu. Má vylepšenou barevnou paletu, podporuje 2 tlačítka na ovladači, plynulou snímkovou frekvenci, zdrojový kód je zcela nový a vytvořený 100% v assembleru. Vývojář však uvádí, že v současné době má hotový akorát první level a dva nepřátele. V tuto chvíli si dává od vývoje pauzu, jelikož si potřebuje na nějaký čas odpočinout (momentálně je trošku vyhořelý).
Toto preview běží pouze na procesoru 68020 a má zatím řadu různých problémů. Jako je třeba hloupá AI, problematický běh v módu 68000 a také musí vyřešit diskové rutiny a loadery, takže to co je vidět v sestříhané ukázce, jsou programy dva – titulní obrazovka a hra samotná. Práce na kompletní hře je poměrně dost, ale i tak se jedná o krásný výsledek, jelikož Brick se učil Assembly minulé léto! Více naleznete ve fóru EAB.