Atari, známá americká společnost v oblasti videoher, oznámila prostřednictvím Twitteru a na svém webu novinku, která přitahuje pozornost fanoušků herního průmyslu. Po letech ústupu ze scény se Infogrames vrací pod křídly Atari jako nová značka pro vydávání her.
Wade Rosen, předseda a generální ředitel Atari, prohlásil: „Infogrames si po desetiletí budovala reputaci jako vydavatel a vývojář úžasných a rozmanitých her a jsme nadšení, že ji můžeme znovu přivést na trh.“
Historie Infogrames
Byla založená v roce 1983 ve Francii Brunem Bonnellem, během let se společnost Infogrames rychle etablovala jako významný hráč na trhu s videohrami. V devadesátých letech a na počátku nového tisíciletí firma expanzivně rostla převzetím řady dalších vývojářů a vydavatelů her. Mezi ty patřily společnosti jako Gremlin, Ocean a Hasbro Interactive. Právě koupí Hasbro Interactive získala Infogrames nejen ikonické značky jako MicroProse, ale stala se také majitelem Atari, což nakonec vedlo k postupnému vyřazení značky Infogrames a přejmenování firmy právě na Atari.
V roce 2013, když společnost procházela reorganizací v rámci bankrotu, prodala mnoho svého intelektuálního vlastnictví. Tento krok fanoušky značky zklamal, ale v loňském roce Atari překvapilo trh nákupem práv na více než 100 her, což naznačuje plány na oživení některých titulů, které dříve patřily pod Infogrames.
Z dalších her určitě můžeme jmenovat Driver, North & South, Hostages, RollerCoaster Tycoon, Civilization, Test Drive, Master of Orion a další.
Budoucnost pod značkou Infogrames
Nové využití značky Infogrames je strategickým krokem od Atari, které se snaží rozšířit své portfolio a oslovit nové segmenty trhu. Toto rozhodnutí je zároveň pokusem o navázání na bohaté dědictví a historii, kterou Infogrames v herním průmyslu má. Pod touto znovuoživenou značkou plánuje Atari vydávat tituly, které by jinak nezapadaly do jejího klasického portfolia, což by mohlo přinést inovativní a také nečekané projekty.